Klaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jag o Klara flummade lite igår... Jag pratade lite med Klaras möss... Aja ni kan läsa vad jag sa till mössen på www.kramizklariz.blogspot.com. Nu ska Klariz packa för vi ska "tälta" hemma hos mig :D.
Elr tälta o tälta vi ska bygga ett eget tält och om det inte regnar så ska vi sova under "bar himmel" elr vad man ska säga. Aja de ska bli grymt kul! Vi ska typ grilla och ha skitkul! Inte för att jag har berättat för mamma att vi ska grilla och bygga ett eget tält men aja :D.
Jag prata med henne i telefon...

M - men ni får inte springa ut och in i dörrarna mitt i natten och sånt.
P - nej
M - men vem har tält då?
P- ööh öööh emn Vi
M- Okej...


Nu har hon redan sagt ja så nu fåre bli så :D
Vi bloggar mer sen om min dator funkar i "Tältet"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0